Gratis verzending vanaf €35 in België.

Kracht uit de Natuur B.V. Kracht uit de Natuur B.V.
{{ cart.item_count }}Winkelwagen
Winkelwagen

Jouw winkelwagen is nog leeg.

Subtotaal: € {{ formatPrice(cart.subtotal) }}
Verzendkosten: € {{ formatPrice(shippingCost) }}
Betaalkosten: € {{ formatPrice(paymentCost) }}
Combinatievoordeel: - € {{ formatPrice(cart.extra_discount) }}
Korting - {{ cart.promotion_code.promotion }}: - € {{ formatPrice(cart.promotion_discount) }}
Eindtotaal: € {{ formatPrice(cart.total_price - cart.promotion_discount) }}

Bekijk je winkelwagen Veilig afrekenen

Account
Retourneren

Retourneren

Retour Bach Bloesem Mixen is niet mogelijk

Bach Bloesem Mixen betreffen een op maat samengesteld product naar aanleiding van de klachten van een persoon of dier en diens karakter. Het is daarom niet mogelijk Bach Bloesem Mixen te retourneren. Ieder flesje Bach Bloesem Mix wordt persoonlijk voor de klant samengesteld. Ook als je niet de vragenlijst invult, wordt het flesje persoonlijk voor je klaargemaakt. Wij hebben geen standaard Bach Bloesem Mixen in voorraad. 

Wat is het retourbeleid met betrekking tot de overige producten van webshop bestellingen?

Ons retourbeleid wat betreft webshop bestellingen is eenvoudig: niet goed, geld terug. Maar er zijn spelregels. 

Retour thee, crèmes, hondenkoekjes of voedingssupplementen

Met uitzondering van Bach Bloesem Mixen kun je overige producten zoals hondenkoekjes, thee, voedingssupplementen aan retourneren. 

Originele verpakking 

Je kunt de producten in originele staat en ongeopend retourneren. Als een product is geopend wordt het aankoopbedrag niet terugbetaald. Controleer dus goed de verpakking.

Afkoelingsperiode

Wij hanteren een afkoelingstermijn van 7 dagen. Als de termijn is verstreken, is het niet meer mogelijk om producten te retourneren.

Hoe kan ik een webshop bestelling retourneren?

Een retourzending mag je vooraf melden: info@bachbloesemmix.nl waarna je van ons de verzendinstructies ontvangt. 

Kan ik een webshop bestelling ruilen?

Nee, webshop bestellingen ruilen is helaas niet mogelijk.

Zijn er kosten verbonden aan retourneren?

Ja, een retourzending is voor rekening en risico van de klant. Tenzij het natuurlijk een fout van ons of een fabricagefout betreft, dan nemen wij de retourkosten voor onze rekening. 

Wanneer en hoe krijg ik m’n geld terug?

Je geld ontvang je altijd zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 5 dagen weer op je rekening. 


Klant haalt de bestelling niet op bij een pickup point van Bpost

Wanneer een klant niet thuis is of de deur niet opent voor de bezorger, wordt een bestelling naar een pickup point gebracht. Hier blijft een bestelling 7 dagen liggen. Als een klant haar bestelling niet binnen 7 dagen gaat ophalen, wordt de zending retour gestuurd naar Kracht uit de natuur BV in Lommel. De extra gemaakte verzendkosten voor het retourneren wordt in rekening gebracht bij de klant, tenzij de klant kan aantonen dat hij/zij fysiek niet in staat is de bestelling op te halen. 

Klarna achteraf betalen - niet opgehaald bij pickup point van Bpost

Wanneer een klant niet thuis is of de deur niet opent voor de bezorger, wordt een bestelling naar een pickup point gebracht. Hier blijft een bestelling 7 dagen liggen. Als een klant haar bestelling niet binnen 7 dagen gaat ophalen, wordt de zending retour gestuurd naar Kracht uit de natuur BV in Lommel. Wanneer het een bestelling betreft die is aangekocht met Klarna Achteraf betalen, moet de klant de factuur aan Klarna betalen, tenzij de klant kan aantonen dat hij/zij niet in staat is de bestelling op te halen.