Klachtenregeling

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over een Bach Bloesem Mix of over de persoonlijke dienstverlening. Ik wil je graag helpen en een gewenste oplossing bieden. Je kunt een mail sturen naar: greetje@bachbloesemmix.nl

Ik zal de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van jouw klacht ontvangt je van mij  een bevestiging.
Ik zal jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zal ik jou hiervan op de hoogte stellen.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar ik bij ben aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je  vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Nogmaals, bij een klacht neem zo snel mogelijk contact op. Ik doe er alles aan klachten naar ieders tevredenheid op te lossen.